VäneRyr Trollhättan 2010-07-20   Banläggare: Per Ivarsson
Mell 25(29) Tony Grantz  73.45 (Jonas Gustavsson 46.14)   starttid: 18.14.33 
   kod  längd  tid-plak min/km bom     a c k u m u l e r a t   tillsammans   superman
 1  31    370   4.23-18  11.8  0.40      370   4.23-18  11.8              2.52  7.7 JG2
 2  32    370   6.11-29  16.7  0.30      740  10.34-28  14.3     +CP 4    2.45  7.4 BC 
 3  33    400   6.14-25  15.6          1,140  16.48-26  14.7              3.02  7.6 BC 
 4  34    470   3.38-10   7.7          1,610  20.26-24  12.7              2.54  6.2 JG2
 5  32    450   6.02-23  13.4          2,060  26.28-24  12.8              2.57  6.6 JG2
 6  55    410  15.26-29  37.6 11.00    2,470  41.54-29  17.0              3.24  8.3 BC 
 7  33    510   6.28-19  12.7  1.20    2,980  48.22-29  16.2              3.56  7.7 JG2
 8  46    460   5.32-16  12.0  0.30    3,440  53.54-29  15.7              3.51  8.4 JN 
 9  60    940   9.45-12  10.4          4,380  63.39-29  14.5              7.27  7.9 UB2
10  54    620   7.27-10  12.0          5,000  71.06-25  14.2     -CJ32    4.51  7.8 JG2
Mål       400   2.39-8    6.6          5,400  73.45-25  13.7              2.15  5.6 BC 
5,400 73.45-25 13.7 14.00 40.14 7.5 "plak" är placering inom klassen, "plab" är plac inom alla klasser med samma bana. "Tillsammans" talar om att man stämplat inom 15 sek från en annan löpare. Ett "-" innebär att man är efter vid kontrollen - ev att Du hänger - och ett "+" att man är först i klungan - ev att någon hänger Dig. Kortnamn är i första hand initialerna. Den avslutande siffran talar om hur många det är i klungan förutom Du själv. OBS att både "tillsammans" och "superman" handlar om alla klasser med samma bana. Klunganalys: max tidsintervall=60 sek. Mellan löparna står antalet sek mellan stämplingarna. 1 JG2-7-MJ4-14-AK-3-JN-12-UB2-5-JA3-4-MA4-1-UN-3--1-JH-17-HK-18-BC-60-Dan-21-Pet-18-Ton-56-FE2 2 Ton-9-CP-9-Bri-8-CJ3-12-FE2 3 CP -37-CJ3-13-Bri-32-FE2-18-Ton 4 FE2-4-Bri-29-CP-22-Ton 5 Bri-29-FE2-10-CP-45-Ton 6 7 8 9 CP -60-Ton 10 CJ3-6-Pet-15-Ton